Šī gada 12. novembrī plkst. 9:00 Spīķeru koncertzālē norisināsies digitālā mārketinga konference iLive 2015. Tās ietvaros Latvijā viesosies astoņi digitālā mārketinga speciālisti no visas Eiropas, lai ikvienam konferences apmeklētājam pastāstītu par nozares aktuālākajiem jaunumiem un potenciālu nākotnē.
Konference jau piekto gadu tiek rīkota ar mērķi izglītot uzņēmējus, sabiedrisko attiecību un reklāmas speciālistus, banku un apdrošināšanas speciālistus par digitālā mārketinga nozari un tās tendencēm visā pasaulē, kas noder veiksmīga biznesa attīstīšanā.
iLive 2015 ietvaros uzstāsies:
- Andraž Štalec Slovēnijas uzņēmuma Red Orbit vadītājs, SEO, Analytics un PPC speciālists, kā arī Google sertificēts treneris. Konferences dalībniekus iepazīstinās ar to, kā optimizēt interneta mārketingu, izmantojot piemērotākās datu atskaites un testus;
- Simo Ahava iepazīstinās konferences klausītājus ar plug-and-play analītikas iespējām un datu pielāgošanu un izmantošanu biznesa attīstīšanai. Simo ir Somijas uzņēmuma Reaktor vecākais datu analītiķis, tāpēc pateicoties uzkrātajai pieredzei, tiks sniegti padomi, balstoties uz reāliem faktiem;
- Audrius Janulis no Adform (Lietuva), kurš sniegs praktiskus padomus par iespējām izmantot datu analītiku reklāmas iespējās;
- Peter O`neill ir Web analītikas speciālists, kurš konferencē stāstīs, kā ietekmēt panākumus uzņēmējdarbībā, izmantojot analītikas iespējas. Viņš ir L3 Analytics dibinātājs ar vairāku gadu pieredzi interneta mārketinga jomā;
- Frederik De Watcher DOOHapps (pirmās AppStore interaktīvās aplikācijas pasaulē) dibinātājs no Beļģijas. Mārketinga un inovāciju speciālists, kurš iepazīstinās apmeklētājus ar karstākajiem mārketinga trendiem;
- Marie Polli pārstāv Igaunijas uzņēmumu Conversion XL. Konferences ietvaros viņa stāstīs par to, kā optimizēt mājaslapas ar zemu trafiku;
- Mark van der Heijden ir Wanderbrief vadītājs un pasaulē pazīstams kā The Backpacker Intern, kurš pieredzi guvis vairāk nekā 30 pasaulē pieprasītās reklāmas aģentūrās. Viņš iedvesmos konferences klausītājus ar radošām idejām, tehnoloģijām un savu pieredzi;
- Ton Wesseling ir interneta konsultants, kurš fokusējas uz stratēģiju un informācijas apstrādi. Piecpadsmit gadu pieredze interneta mārketingā un trīsdesmit gadi tehnoloģiju pasaulē sniedz plašas zināšanas, ko eksperts nodos arī konferences apmeklētājiem.
Konferences iLive 2015 apmeklētājiem būs iespēja tikties ne vien ar pasaulē atzītiem digitālā mārketinga ekspertiem, bet gūt bezmaksas konsultācijas no vairākiem Google AdWords, SEO, Google Analytics, satura mārketinga un sociālo mediju speciālistiem, kurus būs iespējams satikt īpaši izveidotās expert hub vietās.